Nabór kandydatów do Bazy ekspertów
ZARZĄD WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO
INSTYTUCJA ZARZĄDZAJĄCA
REGIONALNYM PROGRAMEM OPERACYJNYM
WARMIA I MAZURY NA LATA 2007 – 2013
Ogłasza nabór kandydatów do Bazy ekspertów w celu przeprowadzenia oceny merytorycznej wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013
Eksperci zostaną powołani w celu zapewnienia rzetelnej i bezstronnej oceny wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013.
Kandydaci na ekspertów mogą ubiegać się o wpis do Bazy ekspertów w ramach dziedziny (Działanie/Poddziałanie):
- Infrastruktura drogowa (4.2, 5.1, 5.1.6, 5.2, 5.2.1).
O wpis do Bazy ekspertów może ubiegać się osoba, która spełnia łącznie poniższe warunki:
- posiada wykształcenie wyższe i legitymuje się dyplomem magistra, inżyniera lub równorzędnym;
- posiada minimum 2-letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w zakresie danej dziedziny;
- korzysta w pełni z praw publicznych;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- złożyła oświadczenie o gotowości do rzetelnej i bezstronnej oceny projektów.
Mile widziane doświadczenie lub praktyka przy ocenie wniosków współfinansowanych ze środków UE, udział w Panelach Ekspertów, Komisjach Oceny Projektów.
Wniosek o wpis do Bazy ekspertów powinien zawierać:
- wypełniony formularz kwestionariusza osobowego;
- podpisane oświadczenie o gotowości do rzetelnej i bezstronnej oceny projektów;
- podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne lub przestępstwa skarbowe oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- zgodę eksperta na zamieszczenie danych osobowych w bazach ekspertów oraz na przetwarzanie danych osobowych ujawnionych przez eksperta w procesie tworzenia i prowadzenia baz ekspertów,
- zgodę eksperta na przetwarzanie danych osobowych w związku z pełnieniem funkcji eksperta.
Do wniosku należy załączyć oryginały lub kopie dokumentów potwierdzające spełnienie następujących warunków:
- posiadanie wykształcenia wyższego i legitymowanie się dyplomem magistra, inżyniera lub równorzędnym;
- posiadanie minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego w zakresie danej dziedziny.
Kwestionariusz osobowy, oświadczenia: o gotowości do rzetelnej i bezstronnej oceny projektów, o niekaralności za przestępstwa umyślne lub przestępstwa skarbowe, korzystaniu w pełni z praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz zgody eksperta na: zamieszczenie danych osobowych w Bazach ekspertów oraz na przetwarzanie danych osobowych ujawnionych przez eksperta w procesie tworzenia i prowadzenia Bazy ekspertów, przetwarzanie danych osobowych w związku z pełnieniem funkcji eksperta dostępne są na stronie internetowej rpo.warmia.mazury.pl.
Dodatkowe informacje będą udzielane pod numerem telefonu: 89 521 96 19.
Wnioski z dopiskiem Eksperci oraz nazwa dziedziny należy przesyłać na adres:
Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
ul. Kościuszki 83, 10-562 Olsztyn
lub dostarczyć osobiście do pok. nr 1
Nieprzekraczalny termin składania wniosków do Bazy ekspertów wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami upływa dnia 5 kwietnia 2013 r. O zachowaniu powyższego terminu decyduje data wpływu wniosku do Departamentu Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego.
Wnioski o wpis złożone po terminie lub bez spełnienia wymogów formalnych, bądź bez wszystkich wymaganych załączników pozostawia się bez rozpatrzenia.
Pliki do pobrania
Dodano 2013-03-29
Dodano 2013-03-29
Dodano 2013-03-29
Dodano 2013-03-29
Dodano 2013-03-29